poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Kurki część druga

Kupując kurki na zupę w tyle mojej głowy była myśl o makaronie z grzybami.
W śmietanowym, oblepiającym go sosie. Od dawna chciałam taki przyrządzić.
Zrobiłam, posmakowałam i szukam dalej. Nie powiem - było pyszne, ale to nie ten smak,
o którym myślałam.
Może Wam uda się odnaleźć w nim swój smak.
       Zapraszam na
                                                         Spaghettiz kurkami

Składniki:
  • 200- 250 g świeżych kurek;
  • 1 mała cebula;
  • 1 opakowanie śmietany 18%;
  • 1 łyżka soku z cytryny;
  • 1/2 opakowania makaronu;
  • sól, pieprz, parmezan, szczypiorek lub natka      
Drobno posiekaną cebulkę szklimy na maśle z dodatkiem oliwy, dodajemy kurki i podduszamy około 10 minut. Kiedy grzyby puszczą sok dodajemy śmietanę zmieszaną z sokiem z cytryny. Doprawiamy.
Mocno i do smaku. Nie należy żałować soli i pieprzu. Całość gotujemy na patelni około 10 minut aż sos zrobi się gęsty i kremowy. Dodajemy wtedy ugotowany makaron i delikatnie aczkolwiek dokładnie mieszamy tak aby został cały oblepiony sosem. Podajemy i posypujemy serem oraz natką lub szczypiorkiem.





SMACZNEGO!!!!                                                                                                                                                                                                                                          

    2 komentarze: