czwartek, 26 maja 2011

Mój pierwszy Dzień Mamy

I oto nadszedł Dzień Mamy. Ja jestem mamą czyli to także mój dzień, pierwszy być może najbardziej wyjątkowy. Moja córka jest spełnieniem moich marzeń i choć wymaga mojej uwagi non stop z małą przerwą na nocny sen to daje mi siłę, radość i jednym swoim uśmiechem potrafi sprawić, że przestaję być zmęczona i nabieram nowych sił do baraszkowania z nią!
Życze Wam Drogie Mamy spełnienia w macierzyństwie, czerpania z niego radości i nieskończonych pokładów miłości od i dla Waszych dzieci!


Mam dla Was dziś kompozycję idealną
  czyli
    Sałatkę z kurczakiem  

 Składniki:
  • 1 pierś z kurczaka zamarynowana w oliwie oraz tymianku i rozmarynie;
  • garść mieszanki sałat;
  • 1 pomidor
  • 1/2 czerwonej cebuli;
  • 1/2 kulki mozzarelli ;
  • sos winegret;
  


Pierś z kurczaka skrapiamy oliwą i posypujemy suszonym rozmarynem i tymiankiem. Dajemy jej około 2 godzinki aby przeszła smakiem a następnie pieczemy na ruszcie w piekarniku około 45 minut.
Sałatę wykładamy do miski, pomidora kroimy w ósemki a cebulę w piórka a je jeszcze na pół. Mieszamy wszytskie składniki ze sobą, dodajemy kawałki mozzarelli, polewamy winegretem z dodatkiem miodu (opcjonalnie) i na koniec układamy kawałki kurczaka.
Gotowe! Sadowimy się wygodnie i zajadamy naszą idealną kompozycję!










SMACZNEGO!!!

3 komentarze: